selam

1 Mayıs 2008 Perşembe

Orantılı tekme

Orantılı güç kullanırız
Vali Güler, ‘Kanunlara riayet edenlere bizim karanfillerimiz hazır. Ancak uymayanlara polisimiz, yetkisi çerçevesinde orantılı güç kullanacaktır’ dedi



orjinal haber için resmi tıklayınız


Vali Güler, polise orantılı güç kullanma emri verirken, orantının tanımını tam yapmamış olmalı ki bazı polisler bu olayda olduğu gibi orantıda ölçüyü kaçırdı. Şimdi Vali Güler'in yanıtlaması gereken bir soru var: "Orantılı güç kullanan bu polisin kimliği belirlenecek mi? Kendisine orantılı gücünden dolayı ödül mü verilecek, ceza mı?
Doğru söze ne denir.

1 yorum:

bearist72 dedi ki...

Asıl habere yorum yazanları okudum dumur oldum.

cekays
kim bu masum masum oturan kız
asıl asıl başlık bu olmalı bence bunu araştırdınızmı bu kız kim bence devletin kanunlarına uymayanlara bu tekme az bile arkadaşlar kanun var nizam var ha bu kanuna uymamış ben taksime gidecem demiş ha adam öldürmüş ikiside aynı ikiside kanunsuzluk ya uyacaksınız ya terk edeceksiniz siz gösteri yapma talebinizi ileteceksiniz onlar yer gösterecek veya durum müsait değil yapma diyecek olur herkes istediğini yapsın bende başka şeyler istiyorum ama olmuyor abd ye vurmak gibi ama olmuyor işte...
01 Mayıs 2008 Perşembe 19:45

science
Polisi tebrik ediyorum.
Yasa disi harekete karsi polisin uyguladigi siddeti destekliyorum. Elinize saglik. O sokaklarda ben de olsam bana da ayni siddeti kullanma hakkinizin var oldugunu teslim ediyorum. Bu ulke serkesligin kol gezdigi bir yer olmasin artik. Disk baskaninin gozaltina alinmamis olmasi buyuk eksikliktir....
01 Mayıs 2008 Perşembe 19:42