selam

21 Mayıs 2008 Çarşamba

2008 Eurovision Şarkı Yarışması



ilk 10 finalist ülke belli oldu. Çoğu dandik şarkıdan oluşan listede göze batan Finlandiya ve Ermenistan.

Yunanistan Kalomira - Secret Combination
Romanya Nico & Vlad - Pe-o Margine De Lume
Bosna Hersek Laka - Pokušaj
Finlandiya Teräsbetoni - Missä Miehet Ratsastaa
Rusya Dima Bilan - Believe
İsrail Boaz - The Fire In Your Eyes
Azerbaycan Elnur & Samir - Day After Day
Ermenistan Sirusho - Qele Qele
Polonya Isis Gee - For Life
Norveç Maria - Hold On Be Strong

Bir de Eurovision'da daha eşit ülkeler var. Bu ülkeler parayı verir, kurucu olur ve daim üye olarak katılırlar. Bu ülkelerin şarkılarıda berbat dinlemeye gerek yok açıkcası...
İngiltere, Fransa, Almanya, İspanya
Ve son birinci Sırbistan

Perşembe gecesi bizimde dahil olduğumuz bir grup daha elemeye tabii kalarak, son 10 ülke belirlenecek. Bu kadar dandik şarkı içersinde birinci olmamız içtenbile değil...
2. yarı final sonucu finale kalan ülkeler de belli oldu. Malta'nın (Morena - Vodka) hakkı yendi. Ukrayna ve Türkiye hak etti . Diğerleri olsada olur, olmasada da...
2. Hırvatistan
3. Arnavutluk
4. İzlanda
5. Gürcistan
6. Danimarka
7. İsveç
8. Letonya
10. Portekiz

Cumartesi akşamı final var. Bursada da zakkum konseri... Neyse artık Ankara konserine gideriz...
Bahis şirketleri Rusya'yı birinci eylemişler.. Pıs diyorum...
Pıs mıs dedik ama adamlar bildi valla. Rusya birinci oldu. Zerre kadar sevmedim şarkıyı. Ukrayna hakklı ile 2. oldu. Yunanistan 3. Bizde 7. olduk...Tüm sonuçlar ve gerksiz birçok ayrıntı için tıkla

1 yorum:

Draga dedi ki...

Eurovision'a olan ilgimi Ogea Turkiye grubu yüzünden azaltmış olsamda bende merakla bekliyorum bir kaç şarkıyı dinleyip hadi canım bu mudur demedim tabi ki yıllardır aynı şeyleri yapıyorlardı..Türkiye'nin şarkısına gelince tamam ilk dinlediğimde bu mu yarışacak demiştim çünkü şarkıda pek bi atraksiyon görememiştim sadece ''Bir ben deliiii'' kısmına kadar..
Ama şunların içinde de türkiye neden olmasın diyorum Mor ve Ötesi'ni tartışmaya gerek yok zaten.Ve kazanırsak gelecek yıl Antalya da yapılması planlandığı için kesinlikle kazanmalıyız diyorum..
Ayrıca Big4 olayına hiiiiç girmemek lazım onlar ölesine katılıyorlar zaten ve diğer ülkelerde onlara cevabini veriyorlar..
Bakalim bekleyip görücez Türkiye nin diğer ülkelerle arası nasılmış bu sene..Malum komşuda pişer bize de düşer yarışması..Ve umarım bu yıl gay ve lez temalı birşeyler yapmazlar yani avrupai bi yarışma değil sadece gaylerin izlediği ilgilendiği bir olay haline geldiğini ispatlamaya çalışmları ilginç geliyor ve sevmiyorum böle oyunları Gülben'in Tek Yön e gitmesi gibi birsey..